Campions de la FLL al millor projecte científic!!!
L’equip d’alumnes de Sisè “S-Team” ha obtingut el primer premi al millor projecte científic en la First Lego League, un certamen de robòtica celebrat a Tarragona el passat dissabte en el qual l’escola ha participat per primer cop. En total han competit 30 equips diferents que han reunit més de 500 estudiants al Palau de […]
Campions de la FLL al millor projecte científic!!! Llegeix més »










