Un comiat diferent! Curs 19/20

Benvolgudes famílies,

Aquest curs ha estat un curs diferent i inesperat.

Aprofitem aquest comunicat per acomiadar-nos de tots vosaltres, donant-vos les GRÀCIES per estar al nostre costat. Ens ha tocat viure una situació molt difícil, inesperada i incerta. Volem agrair-vos el vostre ajut i esforç envers aquesta situació doncs ens ha estat més fàcil i possible. També volem donar les gràcies, als infants des dels més petits als més grans ja que són el veritables herois i heroïnes, que han sapigut portar aquesta situació de confinament i que estem ben segurs que s’emporten un veritable aprenentatge.

Volem manifestar el nostre sentiment d’orgull i pertinença a tota la comunitat educativa del Margalló per afrontar aquestes adversitats inesperades i tan difícils. Hem intentat estar junts i sentir-nos pròxims tot i estar separats per una pantalla. Òbviament, la millor manera d’estar junts, no és aquesta, sinó a l’escola, l’entorn natural on tots junts aprenem i gaudim. Amb tot aquest confinament, desitgem que no hagueu perdut les ganes de viure, treballar, estimar i somriure.

Agraeixo a tot l’equip docent per adaptar-se, també, a aquesta nova situació; agrair l’esforç, la capacitat d’aprenentatge, de reinventar-se, descobrint el teletreball,…Treballar virtualment ha estat tot un repte. Gràcies companys i companyes.

M’agradaria fer una menció especial a dues grans professionals i sobretot persones que han sigut pilars de l’escola, la Gloria Vazquez i l’Elena Palacín que, després de tants anys dedicats amb entrega i cor a la docència i a l’escola Margalló, han arribat el final d’una etapa
plena d’esforç, treball, emprenedoria, motivació… i s’acomiaden per emprendre un nou camí. En aquest moment es barregen sentiments contradictoris tristesa, felicitat, estima… deixeu petjada del vostre tarannà, del vostre saber fer, deixeu tota una “vida”. Ha estat un enorme
plaer compartir aquests anys amb vosaltres. Durant tots els anys de dedicació, les hem vist de tots els colors i com sempre amb esforç, constància i treball en equip, les hem anat superant. Donar-vos les gràcies per aquests anys d’experiència, per haver compartit amb
tots nosaltres aprenentatges, pels consells… Personalment gràcies perquè amb cada una de vosaltres he pogut compartir la part personal i professional, heu sigut claus i unes grans TUTORES. Que tingueu molta sort en aquest nou camí! No és un ADÉU, sinó un fins després perquè l’escola us espera per acomiadar-vos com us mereixeu!!!!

Sembla que, de mica en mica, tot anirà tornant a la normalitat. Tenim la mirada en el curs vinent. Estem esperant les instruccions oficials del Departament d’Educació per iniciar un nou curs amb molta il·lusió. Informar-vos que dissenyarem un pla d’obertura i un pla de contingència per fer front a possibles casos en els quals ens puguem trobar. De cara al setembre encara no han sortit instruccions oficials, en el moment que les tinguem i organitzem, us ho farem saber.

Desitjar-vos que passeu un bon estiu, i fem front a la situació que ens ha tocat viure amb responsabilitat individual i esperem retrobar-nos al setembre amb molta il·lusió i afrontar la “nova normalitat” de la millor manera possible.

Gràcies per la vostra comprensió, responsabilitat, treball, paciència! GRÀCIES PER SER-HI I PER ESTAR-HI!!!

Una abraçada,

Gemma Duch