Propostes musicals

Bon dia Margallons i Margallones! Aquest curs tenim una novetat a la classe de música per l’alumnat de 3r a 6è.

Com que sovint molts nens i nenes volen compartir les cançons que els agraden amb la resta de companyes i companys, hem creat el racó de peticions musicals.

Qui vol pot omplir un paper amb la cançó que ens vol ensenyar, dedicar-la a algun company (o a tota la classe), i dir-nos per què li agrada tant. En acabat, posa el paper dins la bústia de la seva classe.

Durant els últims 5 minuts, cada dia agafem un paper de la bústia i els dediquem a escoltar aquestes cançons.

Què us sembla la proposta? Ja hem començat a tenir les primeres peticions!