Nadal a 4t!

Aquest final de trimestre ha sigut una mica diferent, però no pas per això hem deixat de gaudir-lo!!

El passat divendres vam realitzar una manualitat nadalenca i vam gaudir de la pel·lícula The Polar Express.

Avui dilluns, hem acomiadat aquest any 2020 de la millor forma possible:

• Celebrant l’Amic invisible.
  • Gaudint de veure a través de la web de l’escola les actuacions de Nadal de tots els cursos de l’escola.
  • I per últim, realitzant el nostre tradicional esmorzar nadalenc!! I amb totes les mesures de seguretat!

Des de l’escola us volem desitjar unes bones festes, que gaudiu de les merescudes vacances i que tingueu una molt bona entrada d’any!!

Us deixem amb unes imatges dels vostres infants!