Margalló a Casa

Benvolgudes famílies,

Iniciem el tercer trimestre d’una manera molt excepcional. L’escola continua tancada físicament, però nosaltres estem aquí. Davant aquesta situació, hem creat un espai a la web, anomenat Margalló a casa on haureu d’entrar i buscar el bloc del curs del vostre fill/a. Allà, trobareu les propostes que s’han de fer. Setmanalment, els dilluns, es penjaran les tasques planificades i el dia del retorn. Recordeu que les feines s’han de retornar al correu d’aula, especificant a  l’assumpte del missatge l’àrea i/o el treball que s’envia. Paral·lelament, per mitjà del telegram, us arribarà una notificació  conforme s’ha publicat a la web. El correu d’aula el farem servir també per poder-nos comunicar  amb els i les mestres i preguntar dubtes.

Tot i que l’escola  és insubstituïble, intentarem seguir la mateixa línia de treball que tenim a l’escola, treballant mitjançant petits projectes el més globalitzats possibles.

Per tal de mantenir el contacte amb els infants farem videoconferències setmanals. Els i les tutores us informaran del dia i l’hora.

Continuem junts!!! Gràcies per ser-hi !!!!