Construïm un nou hort!

Els infants de la classe Waldi seguim treballant i conreant l’hort de l’escola. Fins el moment hem plantat coliflors, patates, alls i enciams meravella i fulla de roure, i des de la classe hem preparat uns cartells per saber on hem plantat cadascuna d’aquestes hortalisses. Estem molt motivats i engrescats per veure com creixen i esperant per poder fer la collita!

Finalment, us volem dir que vam rebre una noticia inesperada:

Podrem construir un nou hort a l’escola!! Des d’aquest moment, ens hem posat a treballar per preparar-ho tot i, des de l’àrea de matemàtiques, hem calculat el pressupost que necessitarem per poder-lo construir!

Estigueu atents que us anirem informant de tot el que seguirem fent!