Us presentem la nostra classe!

Els nens i nenes del cicle d’Educació Infantil també hem escollit el nom de la nostra classe.

Els de P3 A som la classe dels CONILLS i ens hem fet una foto entre la vegetació que tenim al pati.

Nosaltres som els nens i nenes de la classe de P3 B i hem fet una pluja d’idees de possibles noms i finalment ha guanyat ‘LA PATRULLA CANINA!’.

Els infants de P4 hem escollit un nom d’allò més original…som la classe dels ‘ENGLISH PITINGLISH’.

I per acabar,nosaltres som la classe de P5. Després d’haver proposat diversos noms…i d’haver fet una votació, el nom triat ha sigut…ESTRELLES!