Excursió a Can Rius

Els alumnes de 5è hem anat a passar el dia a Can Rius. Enguany de moment no podem fer sortides amb autocar fora del poble i és per això que hem decidit fer-les al poble.
Aprofitant que el parc de Can Rius l’han reformat i ha… Llegeix més»

Gest gràfic a P3

Aquest primer trimestre ja està tocant el seu final i volíem compartir amb vosaltres tota la feina que els vostres fills i filles estan fent al voltant de l’escriptura. “De l’escriptura?” us preguntareu algunes famílies, “però no ens havíeu dit que fins a P5 no escriurien?” Doncs… Llegeix més»

Visualitzacions a P3

Les mestres de l’escola estem fent una formació per impulsar la lectura, ja estem en el tercer any de formació i ha P3 hem volgut posar en pràctica una estratègia que es diu “visualitzacions” ser capaç de veure imatges dins el nostre cap amb els ulls tancats.
Hem volgut iniciar… Llegeix més»

Estratègies de comprensió lectora

Benvolgudes famílies, en el tercer any de la formació d’impuls a la lectura, ens centrem en el llegir per comprendre.
Aquests dies a Cicle superior estem mostrant als alumnes 4 estratègies de comprensió lectora:

• El resum
  • Fer hipòtesis
  • Visualitzar
  • Fer inferències o deduccions

Si llegir és pensar, les estratègies són el… Llegeix més»

Setmana Bio 19-20

SETMANA BIO CURS 2019-2020
Enguany el projecte de l’escola gira entorn a l’alimentació ecològica.
La setmana del 19 al 27 d’octubre tots els alumnes des de P3 fins a 6è ens hem adherit al projecte que a nivell de Catalunya es celebra a les escoles.
La Setmana Bio… Llegeix més»