Menjador escolar

L’empresa Tresmes ecoactiva ofereix el servei del menjador a l’escola el Calderí. Es tracta d’una empresa que treballa amb productes de proximitat, sostenibles i ecològics.

PER ACCEDIR A L’INFORME DE LA PROGRAMACIÓ DE MENÚS QUE HA LLIURAT L’AGÈNCIA DE SALUT PÚBLICA DE CATALUNYA, CLICA AQUÍ

Per més informació cliqueu a les següents imatges.

CLICANT A LA IMATGE PODREU VEURE EL RECULL DE FOTOS DE LES ACTIVITATS FETES DURANT EL MES DE SETEMBRE DEL CURS 2022-2023.

A més, l’estona d’acollida i menjador és un moment distès on els alumnes fan activitats diverses que es mostren a continuació: decoració de menjador, celebració de les festes, tallers, manualitats, jocs al pati…

CLICANT A LA IMATGE PODEU VEURE UNA MOSTRA FOTOGRÀFICA D’AQUESTES ACTIVITATS FETES EL CURS 2021-2022.