Preinscripció 2021-2022

Accediu al llistat provisional de preinscripcions clicant aquí

Introduce ourselves

In 4th course we are participating in a European Project on eTwinning called UNESCO building bridges through European cultures. One of the activities we have done is introduce ourselves so we can meet each other.
Here is ours! Click on the image:)

EL FOLLET VALENT

Quan vam tornar de les vacances de Nadal els alumnes de 2n vam tenir una gran sorpresa, vam rebre una carta d’un follet que viu a la muntanya del Farell.
A partir d’aquesta carta vam saber que hi havia una cantata que es deia el Follet… Llegeix més»

La música del Calderí

La música és un dels mitjans de comunicació més potent que tenim els éssers humans. Ens uneix, ens transporta a altres llocs i temps, ens permet somiar, compartir, entendre altres sentiments i altres punts de vista…
Ja fa uns quants anys que la Paula Olivar, la… Llegeix més»

PICASSO A 1r

L’alumnat de 1r estem molt motivats perquè estem treballant l’autor Pablo Picasso. Ens hem convertit en artistes i ens hem endinsat en l’època rosa i blava.
Aquí podreu veure les obres i creacions que anirem creant al llarg del curs.

EL CIRC DEL CALDERÍ

Aquest segon trimestre estem treballant un projecte que ens ha fet molta il·lusió: EL CIRC.
Per acabar el projecte ens hem convertit en trapezistes, acròbates, malabaristes, pallassos… i hem preparat un gran espectacle, hem convidat als companys d’educació infantil i 1r de primària i han pogut… Llegeix més»

Ús i abús de pantalles

El passat dimarts 23 de febrer vam fer un taller adreçat a famílies per reflexionar sobre l’ús i abús de pantalles a càrrec de l’associació REIR. Us adjuntem la gravació de la sessió per si voleu fer-hi una ullada. Agraïm a tothom el seu testimoni… Llegeix més»

FESTA DE CARNAVAL 2021

Durant tota la setmana tots els alumnes de l’escola han seguit les consignes del Rei Carnestoltes, tots ben guarnits han participat en el primer concurs de fotografia. Ha estat una setmana ben diferent i esbojarrada.
Aquí podreu veure totes les fotos que han estat seleccionades pel… Llegeix més»

Projecte els animals a 3r

A 3r estem fent un projecte sobre els animals. Entre d’altres coses estem aprenent com fer una fitxa científica sobre una animal, on treballem com buscar informació des de diferents llocs (vídeos, articles, internet, etc) i traslladar-la a un document per tal d’exposar a la… Llegeix més»

Les INFERÈNCIES a P4