Preinscripció 2021-2022

Llistat provisional de preinscripcions  aquí

Llistat de sol·licituds resoltes les reclamacions  aquí

Llistat de sol·licituds definitiva  aquí

Llistat d’alumnes admesos aquí

Llistat d’alumnes en espera aquí

Bosc vertical a cicle mitjà

El passat divendres 5 de juny els alumnes de cicle mitjà vam anar per primera vegada aquest curs d’excursió!
Vam anar al bosc vertical de Dosrius. Vam gaudir molt dels circuits pels arbres, les passarel·les, les tirolines, les alçades i l’emoció del recorregut.
Aquí teniu el recull… Llegeix més»

Excursió al CRAM

Aquest divendres 28 de maig, tots els alumnes d’Educació Infantil hem anat d’excursió a la platja i al Cram (centre de recuperació d’animals marins).
Primer hem esmorzat a la platja i hem aprofitat per jugar amb la sorra i per buscar petxines, pals, pedres…
Després hem anat… Llegeix més»

Exposició de 4t

Els 2 grups de 4t han fet 2 grans obres artístiques conjuntes per expressar les diferents emocions que els hi ha despertat el confinament i ens han fet una molt bona explicació.
Moltes gràcies!!

3r a Thermàlia!

Els grups de 3r A i 3r B vam gaudir d’una visita al museu per conèixer la vida i obra de Manolo Huguer i fer un taller pràctic de pintura. També ens vam quedar a dinar a Can Rius i vam fer la sessió d’educació… Llegeix més»

Atrapallibres a 4t

16è Premi de Literatura Infantil “Atrapallibres” 2020-2021
Una vegada més, el ClijCAT (Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil) ha organitzat el Premi de Literatura Infantil “Atrapallibres”.  Aquest premi és una activitat de foment de la lectura que convida els infants a esdevenir jurat real d’un… Llegeix més»

EL SAFAREIG – Thermàlia

Els alumnes de 2n hem anant a Thermàlia, ens han explicat diferents oficis on l’aigua termal és un element molt important per la seva elaboració.
Després hem realitzat un taller de bugaderia, on hem rentat una peça de roba i hem experimentat amb l’aigua calenta el… Llegeix més»