SETMANA BIO

Enguany el projecte de l’escola gira entorn a l’alimentació ecològica. La setmana del 19 al 27 d’octubre tots els alumnes des de P3 fins a 6è ens hem adherit al projecte que a nivell de Catalunya es celebra a les escoles. La Setmana Bio per l’alimentació ecològica és un esdeveniment amb l’objectiu de promoure i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la població. El programa d’activitats ha estat molt variat,  es fa una valoració molt positiva i esperem que hagi deixat empremta als nostres alumnes.

P3. Sortida al Parc del Fum

Dijous 7 de novembre els nens i nenes de P3 vam fer la primera sortida amb autobús. Vam a anar a Palau al parc de l’Hostal del Fum. Allà vam observar el bosc a la tardor, vam trobar fulles, pinyes, troncs, aglans….Però el que més ens va agradar va ser fer una volta al trenet!!!!!

SORTIDA A CAN MONTCAU DE P4 I P5

A finals d’octubre els nens i nenes de P4 i P5 vam anar a Can Montcau. Allà vam fer uns tallers relacionats amb la SETMANA BIO que ens van ajudar a entendre millor com alimentar-nos d’una manera saludable. Vam fer un taller de mató i vam visitar l’hort plantant enciams. També vam veure els animals de la granja i els seus voltants.

Tallers de tardor a P3 i P4

El dia 31 d’0ctubre pel matí, els nens i nenes de P3 i P4 acompanyats per alguns pares i mares, vam fer 3 tallers . Un de maquillatge, un altre de composició d’elements de tardor amb fang i l’últim de buscar pinyes i castanyes pel pati. Va ser un matí diferent on vam compartir activitats especials amb els nostres veïns de mòdul.

LA CASTANYADA 2019

Tots els alumnes  de l’escola aquesta setmana hem estat de Castanyada, i hem fet diferents activitats.

Dimecres a la tarda els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial vam fer panellets amb l’ajuda de famílies voluntàries.

Al matí de dijous hem fet tallers intercicles i a la tarda hem menjat els panellets, ens han visitat unes iaies castanyeres i finalment hem sortit al patí a fer unes danses per totes les famílies.

Ha estat una setmana molt diferent.

Hem fet panellets!

Els alumnes de 2n, igual que els de 1r i els de tot infantil, hem fet panellets. Com ja és tradició, hem demanat col·laboració de les famílies per tal que vinguessin a l’aula a donar-nos un cop de mà. A segon hem tingut 5 voluntàries i la veritat és que els hi volem agraïr la seva participació ja que ens han sortit uns magnífics panellets i hem passat una tarda divertida i diferent.

P4 PROJECTE FESTA MAJOR

A la classe de P4 hem començat el curs fent un petit projecte sobre la Festa Major de Caldes. Gràcies a aquest projecte hem pogut conèixer molt millor les festes i tradicions del nostre país i, concretament, de la nostra vila. Malgrat que hem pogut posar en comú força coses del folklore de Caldes de Montbui, hi ha hagut tradicions que hem treballat més profundament ja que els infants s’hi mostraven més interessats i motivats. En aquest sentit, doncs, hem aprofundit més en els castellers, els diables, la fira (concretament el tren de la bruixa) i els bastoners.

Les fotografies que us mostrem a continuació són un recull d’algunes de les activitats portades a terme en relació a la Festa Major de Caldes d’aquest any. Esperem que us agradin!

Taller fem energia

Benvolgudes famílies,
avui hem tingut la gran sort de poder fer un taller a l’escola sobre com podem crear energia. Des del consorci per al tractament de residus de Mataró, ha vingut la Laura i hem fet un taller molt interessant  on hem après moltíssimes coses,… Llegeix més»