Visita YoMo: Youth Mobile Festival

Dijous els i les alumnes de 6è de Primària van visitar el YoMo: The Youth Mobile Festival, una enorme exposició de ciència i tecnologia amb espectacles de teatre en viu, tallers interactius i moltes activitats pràctiques on els i les alumnes han pogut experimentar amb la tecnologia i la ciència.

YoMo és un esdeveniment del Mobile World Congress —el principal esdeveniment de la indústria del mòbil— i de GSMA, que representa els interessos de 800 operadors de xarxes mòbils a tot el món.

YoMo col·labora amb Mobile World Capital Barcelona a través del programa mSchools, una iniciativa en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>