Dia Internacional de la Ciutat Educadora

Avui, dia 30 de novembre de 2020 es celebra el 30 Aniversari de la Carta i el Dia Internacional de la Ciutat Educadora.  Enguany, per a commemorar aquesta ocasió, l’Ajuntament de Sant Just Desvern ha fet un acte participat per la comunitat educativa i adaptat a les actuals circumstàncies, amb la lectura dels principis de la nova carta de les ciutats educadores, que representen els drets, valors, compromisos  i reptes dels governs locals i la ciutadania, l’ètica de la ciutat i la convivència.

Aquest és el vídeo amb la lectura de la Carta de Ciutats Educadores, per part d’alumnat i representants d’entitats educatives de la població.

Per part de l’escola Montserrat, les alumnes representants han estat la Natàlia del grup de 5èB de Primària i la Iona del grup de 6èA de Primària.