Les escoles públiques del municipi portem a terme una nova iniciativa per facilitar l’entrada a l’institut del nostre alumnat de 6è de primària per al pròxim curs: Passaport a l’institut!
L’objectiu d’aquesta proposta és que els nois i noies puguin donar-se a conèixer als seus futurs nous companys i companyes a través d’una presentació original i creativa que els permeti compartir qui són, els seus interessos i allò que els fa únics.
Esperem que aquesta iniciativa els engresqui i els ajudi a preparar amb il·lusió el pas a l’institut.
Premeu a la imatge i veure quina tasca s’ha de fer!


