3r: estudia el temps a Can Santoi 🌦️☀️

L’alumnat de 3r de primària ha participat en una activitat al Camp d’Aprenentatge de Can Santoi, on s’han convertit en autèntics meteoròlegs per un dia.

A través d’una gimcana i diferents experiències pràctiques, han pogut conèixer i utilitzar instruments meteorològics com el pluviòmetre, l’anemòmetre o el penell, i han descobert com funciona una estació meteorològica.

Per acabar, també han preparat la seva pròpia predicció del temps, treballant en equip i assumint diferents rols.

Podeu veure la publicació completa al següent enllaç:

https://serveiseducatius.xtec.cat/cda-cansantoi/general/els-buscapistes-del-monterrat-cat-de-3r-estudien-el-temps/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>