Sant Jordi 2020

Avui celebrem la diada de Sant Jordi d’una manera ben diferent: no recitarem poemes a l’escola, no farem els tallers artístics intercicles amb els companys i companyes. Tampoc veurem els més petits i petites amb els ulls com taronges quan escolten la llegenda ni haurà una parada de llibres ni de roses a la sortida.

Però tot l’equip docent que forma part de l’escola, us ha volgut presentar algunes propostes per viure aquest Sant Jordi des de casa d’una manera especial, com ara engalanar els vostres balcons amb roses ben maques i regalant-vos els següents relats de contes perquè pugueu continuar gaudint dels llibres, fomentant la vostra curiositat, despertant la vostra imaginació per transportar-vos a llocs inimaginables.