Criteris d’avaluació Cicle Superior

CICLE SUPERIOR 5è

Activitat física

  • Conèixer i realitzar les activitats de salts, velocitat i llançaments pròpies de l’atletisme
  • Orientar-se en l’espai mitjançant plànols i mapes utilitzant les nocions topològiques bàsiques
  • Llançar, botar, xutar, colpejar i rebre una pilota en situació real de joc
  • Utilitzar diferents girs, equilibris i maneig d’objectes en una petita representació en petit grup
  • Conèixer els principals músculs del nostre cos

Hàbits saludables

  • Realitzar els hàbits higiènics després de la pràctica
  • Portar la roba per fer activitat física i els estris de dutxa
  • Controlar la postura corporal per evitar lesions en diferents activitats
  • Entendre els beneficis d’una bona alimentació i els seus efectes en la salut
  • Fer bon ús dels vestidors i dels propis estris de dutxa per mantenir una bona higiene

Expressió i comunicació corporal

  • Utilitzar els moviments de la cara i el cos per representar
  • Participar en la realització i escenificació d’ una coreografia en petit grup
  • Representar personatges en una obra teatral

Joc motor i temps de lleure

  • Participar i gaudir dels jocs
  • Cooperar i esforçar-se en les activitats físiques proposades
  • Mostrar actituds de respecte envers les normes i els companys/es

 

CICLE SUPERIOR 6è

Activitat física

  • Conèixer i realitzar les activitats de salts, velocitat i llançaments pròpies de l’atletisme
  • Orientar-se en l’espai mitjançant plànols i mapes utilitzant les nocions topològiques bàsiques
  • Llançar, botar, xutar, colpejar i rebre una pilota en situació real de joc
  • Utilitzar diferents girs, equilibris i maneig d’objectes en una petita representació en petit grup
  • Conèixer els principals ossos, músculs i articulacions del nostre cos

Hàbits saludables

  • Realitzar els hàbits higiènics després de la pràctica
  • Portar la roba per fer activitat física i els estris de dutxa
  • Controlar la postura corporal per evitar lesions en l’escalfament i els estiraments
  • Entendre els beneficis d’una bona alimentació i els seus efectes en la salut
  • Fer bon ús dels vestidors i dels propis estris de dutxa per mantenir una bona higiene

Expressió i comunicació corporal

  • Utilitzar els moviments de la cara i el cos per representar
  • Participar en la realització i escenificació d’ una coreografia en petit grup
  • Representar personatges en una obra teatral

Joc motor i temps de lleure

  • Participar i gaudir dels jocs
  • Cooperar i esforçar-se en les activitats físiques proposades
  • Mostrar actituds de respecte envers les normes i els companys/es