RUA DE CARNAVAL 2018

La gran implicació de pares i mares de l’escola va fer possible la nostra participació a la Rua de Carnaval de la ciutat.

Sota la temàtica Bussejant sota el mar, amb els missatges de La brossa destrossa i El mar és per disfrutar i no per embrutar, més de 200 famílies van sortir el dissabte 9 de febrer amb unes originals disfresses elaborades amb material reciclat.

Hem d’agrair especialment la col·laboració de les mares i els pares d’alumnes de sisè curs que van treballar de valent organitzant totes les tasques a desenvolupar ( disseny de disfresses, decoració, pintura, música i coreografia…)  i sobretot l’ajut dels nens i nenes de l’escola que van participar de forma molt activa en la creació del decorat, entre ells, el David Rosell Baldorrey, l’artista de 6è curs que va fer uns dibuixos fantàstics!

L’entusiasme i esforç mostrat per tots i totes les participants van tenir com a recompensa gaudir d’una tarda màgica i el premi a la COMPARSA SOSTENIBLE.

Felicitats a totes les persones que vau fer possible omplir els carrers bussejant sota el mar.

Petita mostra Aquí