El nostre primer pòdcast!

Aquest trimestre, l’alumnat de 6è de primària ha iniciat un nou projecte: la creació de pòdcasts.

A través d’aquesta proposta, els nens i nenes es converteixen en comunicadors i comunicadores, aprenent a preparar entrevistes, expressar-se oralment amb claredat i treballar en equip per crear continguts d’àudio.

Els pòdcasts ens permeten compartir amb la comunitat educativa algunes de les experiències i activitats més significatives que es duen a terme a l’escola. A més, és una manera molt motivadora de treballar la competència comunicativa i digital.

Amb motiu del Dia de la Dona i la Nena en la Ciència, l’alumnat de 6è ha tingut l’oportunitat d’entrevistar Estela Cámara, investigadora especialitzada en neurociència.

Aquest ha estat només el primer episodi d’un projecte que continuarà al llarg del curs amb nous pòdcasts creats per l’alumnat. Esperem que us agradi! Llegeix més

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>