OBJECTIUS I ORGANITZACIÓ SERVEI MATÍ

El servei matí està destinat a atendre els nens i les nenes de l’escola en l’horari de 7.30h a 9.00h del matí. Durant aquest temps es realitzen diverses activitats d’atenció i/o educatives que van des d’esmorzar en un ambient tranquil (el que les famílies els hi posen) a participar en jocs proposats per les monitores, mirar i llegir contes, acabar feines d’escola, etc .

El servei matí s’inicia el primer dia d’escola al setembre i fins que acaben les classes al mes de juny.

Durant el funcionament del servei matí, s’utilitzen diferents espais de l’escola:

ENTRADA: en aquest espai estan tots els jocs de construcció, de diferents dificultats per abraçar el màxim d’edats.

PASSADÍS CICLE SUPERIOR: una taula es destina per acollir els infants amb esmorzar, atesos per una monitora.

La resta de taules estan destinades als jocs de taula pròpiament dits (puzles, jocs de cartes, escacs, parxís….)

BIBLIOTECA:  els infants troben diferents llibres, tant de contes com de còmics per llegir o mirar.
Una taula es destina per tots aquells nens i nenes que han de fer alguna feina d’escola, sobre tot els de cicle superior. També donem cabuda a poder dibuixar.

PATIS: els patis son la pista gran, el pati de sorra i la pista petita del rocòdrom.