Fem cursa d’orientació

El passat dimecres 23 de març, l’alumnat de 5è va participar en la cursa d’orientació que es feia a Sant Pere Màrtir. Aquesta activitat va consistir a realitzar un recorregut assenyalat en un mapa, amb l’obligació de passar per diferents fites (punts de control), en el menor temps possible. Més enllà dels resultats obtinguts a la cursa, l’alumnat de cinquè va poder desenvolupar les seves habilitats d’orientació en mig d’un entorn natural i va gaudir cooperant, en grups de 3, amb l’objectiu de trobar les millors estratègies per aconseguir interpretar el mapa i fer tot el circuit de forma correcta. Tot i que l’alumnat no va saber com era el recorregut fins al moment de començar la cursa, aquesta va ser tot un èxit, ja que tothom va completar el circuit seguint els camins correctes.