The Case of the Missing Pet

Aquesta setmana els alumnes de 1r i 2n hem començat a ajudar un noi que es diu Marco i és de Liverpool a trobar la seva mascota, en Mr Poppy, que s’ha perdut recentment. En Marco ens ha enviat un vídeo on apareix presentant-se i explicant que necessita ajuda per trobar-la. També ens ha demanat que li diguem si volem acceptar el cas o no. Cliqueu damunt la imatge del Marco per veure el vídeo:

Després de veure el vídeo, hem decidit votar si volíem ajudar al Marco a trobar la seva mascota i per tant acceptar el cas o no. Ha estat increïble perquè els resultats de les votacions han estat unànimes, tots i totes volem ajudar el Marco!

Un cop hem acceptat el cas, hem vist que el Marco ens havia enviat un altre vídeo on ens ha demanat que descobrim quin animal és en Mr Poppy. Cliqueu damunt la imatge per veure el seu segon vídeo:

En Marco ens ha comentat que si som capaços de trobar la resposta, vol dir que veritablement som bons detectius. És clar, hem passat la primera prova! Hem llegit el conte de l’Eric Carle From Head to Toe i al final del llibre el Marco ens ha deixat unes instruccions, les hem seguit i hem descobert que en Mr Poppy és un… ELEPHANT!

Aquesta activitat d’anglès és un projecte col·laboratiu eTwinning que es realitza conjuntament a tres escoles diferents a part de la nostra: l’escola Papa Luciani, a Pieve di Soligo, Itàlia; TryÅ¡kių Lazdynų PelÄ—dos Gymnasium, a TryÅ¡kiai, Lituània; i l’escola Cal·lípolis de la Pineda. Si voleu seguir el projecte de les quatre escoles podeu fer-ho clicant al següent enllaç: The Case of the Missing Pet