The Case of the Missing Pet IV

Imagineu la nostra sorpresa quan hem rebut un noi vídeo del Marco on explicava que s’ha trobat la casa plena de capses, però que no ha pogut obrir-les. És per això que ens les ha enviat a les escoles que l’estem ajudant a trobar el Mr Poppy, per tal que intentem obrir-les.

Després de veure el vídeo, ens hem adonat que efectivament a l’aula d’anglès havia arribat una capsa ben extranya tancada amb un candau. Per tal d’obrir-la, el Marco ens ha dit que havíem de superar una sèrie de tasques i, si ho aconseguíem, obtindríem el codi per obrir el candau. Com que durant aquest trimestre hem estat treballant tot el contingut dels diferents reptes de l’aula, hem aconseguit superar-los tots!

Aquestes són les tres activitats que havíem de realitzar, si voleu veure totes les fotografies de l’alumnat cliqueu en aquest enllaç:

Un cop superats els tres reptes, hem obtingut el codi per obrir el candau i hem pogut descobrir què hi havia dins de la capsa. En Mr Poppy havia enviat un missatge al Marco amb una foto d’un parc i un text escrit on hi deia que s’havia perdut en un parc anomenat “Harrow Drive Park”. Per tal de saber on és aquest parc, hem buscat al Google Maps i hem descobert que està situtat a Liverpool. Així doncs, hem gravat un vídeo explicant al Marco on podia trobar la seva mascota. Cliqueu en aquest enllaç si voleu veure tots els vídeos, clique damunt la imatge per veure’n un:

Al cap d’uns dies d’enviar el vídeo al Marco explicant-li que en Mr Poppy està en aquest parc, hem rebut la seva resposta i ens ha tranquil·litzat molt saber que per fi en Marco i en Mr Poppy tornen a estar junts. Som uns grans detectius!

THE END