GAUDIM DEL TALLER D’HARMÒNICA A 2n!

Aquest dimarts, tot coincidint amb la Setmana de la Música a l’escola, els infants de 2n de primària han gaudit del taller “harmonicus” a càrrec del músic Sergi Raya.

I és que ja feia temps que esperaven aquest moment, ja que, d’ara en endavant, l’harmònica serà el seu instrument col·lectiu juntament amb els companys i companyes de 3r, que ja van començar amb aquest instrument l’any passat. D’aquesta forma, la comunitat de mitjans ja consta de dos cursos amb harmònica i se suma als projectes d’instruments com l’ukelele i flauta de la comunitat de Grans!

Els infants s’ho han passat d’allò més bé escoltant les cançons que ha interpretat el Sergi. A més, han descobert l’instrument d’una forma molt divertida i han après molts consells per començar a tocar. Estan impacients!

Moltes gràcies Sergi!

Aquí us deixem algunes imatges.