SOM ESCOLA PÚBLICA!!

Heu vist aquests dies quantes famílies han visitat l’escola? I és que aviat són dates de preinscripció escolar. Com cada any per aquestes dies, des de la nostra escola animem a la ciutadania a preinscriure els seus infants a l’escola pública. I des de l’any passat ho podem fer amb la cançó que va compondre el nostre estimat cantautor reusenc Fito Luri  per a la Xarxa d’Escoles Públiques de Reus. Se’n recordeu com n’era d’enganxosa la cançó? Doncs… a cantar-la per a què vinguin molts nens i nenes a la Pública!!

SOM ESCOLA PÚBLICA