Taller de construcció d’un espai natural als patis (POEFA)

Avui ens plau recordar com el passat dissabte 29 de gener, en el marc del tradicional “Dia en família”, es va dur a terme el taller de construcció d’espais d’art, natura i moviment als patis de Primària i de Petits.

Aquesta actuació va ser possible gràcies a una subvenció de la Unió Europea, en el marc dels Projectes amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat (POEFA), que es divideixen en un ventall d’accions relacionades amb els eixos de l’art, la natura i el moviment.

L’empresa Milanta, especialitzada en materials creatius per a l’educació, va ser la responsable de guiar el taller, que va comptar amb la col·laboració i participació de les famílies i l’alumnat de l’escola.

Els patis de l’Alberich ja disposen d’estructures de tronc (espai d’equilibri i pau), els cistells de les cuines, el xilòfon de canonades, les rampes de fustes amb amagatall, i molts espais més, que esperen amb impaciència l’arribada dels infants.

Aquí us deixem unes quantes imatges de la jornada.