Grup de senderisme Alberikus

Un any mes, el Grup de Senderisme Alberikus ens posem en marxa.

Qui som els ALBERIKUS:
Som un grup de pares i mares que un cop al mes fem una sortida amb els nostres fills i filles per practicar senderisme.

Quan es fa l’activitat:
Un diumenge al mes. Sempre sortim de l’escola a les 9:00h del matí i habitualment a l’hora de dinar ja estem de tornada a casa.

Qui hi pot participar:
Totes aquelles persones que tinguin o hagin tingut relació amb l’escola, (mestres, alumnes, familiars, etc)

Com avisem de l’activitat:
Uns dies abans de la sortida pengem la informació als plafons que hi ha a la paret de l’escola. També les publiquem a la pàgina web de l’escola i qui vulgui ho pot rebre per correu electrònic, sol cal que ens feu arribar la vostra adreça d’e-mail indicant el nom de la família.

Nivell de les sortides:
Normalment són d’entre 5 i 7 km. i de dificultat mitjana-baixa.

Qui organitza les sortides:
A partir d’aquest curs, aquestes sortides passen a ser una activitat més de les que organitza l’AMIPA, és per això que els organitzadors seran l’AMIPA conjuntament amb el grup de Senderisme Alberikus.

Com puc col·laborar en l’organització:
Fent-nos arribar propostes de rutes i excursions  o preparant una ruta, proposant un diumenge i fent de guia durant aquell dia.

Qui hi estigui interessat ens pot passar un e-mail indicant com voleu col.laborar.

E-mail Alberikus: somalberikus@gmail.com

Grup de senderisme Alberikus: Jordi Francesch / Pep Tost
AMIPA: Josep Berengué

1. Eloy Muñoz

Hola,

Aquest any hem començat l’escola i ens encantaria participar en les sortides dels Alberikus. He vist a la web quan es la propera pero si us va be ens agradaría rebre un email per les properes i així no ens prerdrem cap per no saber quan son.

Una salutació i moltes gràcies,

Eloy, Maria i Eloy