Pel 25N escoltem “Paraules silenciades”

A l’escola, aquests dies escoltem el grup musical El Diluvi, un grup de música en valencià que es defineix com de folk modern. Fusionen estils musicals tan diversos com ara cúmbia, reggae, rumba, folk i la música tradicional o d’arrel valenciana.

I la cançó que sona és “paraules silenciades”. Una cançó que parla sobre el dret de totes les dones a viure en pau, lliure de violències. I és que, un any més, a l’escola, pel 25 de novembre, dia internacional contra la violència de gènere, ens sumem a continuar visibilitzant aquestes violències que s’eduquen també des de l’escola.

El Diluvi: «En la música hay que tener sangre en las venas y no horchata» -  Información