Celebrem la Setmana de la Música

Un any més hem celebrat la Setmana de la Música, i aquest cop sense mascaretes ni protocols: hem pogut fer la setmana que desitjàvem i omplir l’escola de sons. Perquè… “L’ESCOLA SONA” deia el títol de la setmana, i els i les alumnes de 5è van elaborar uns bonics cartells per anunciar a tota la comunitat aquest esdeveniment. Ja a les Àgores es va plantejar un repte, el de buscar objectes o llocs a l’escola amb els quals fer sons bonics, i a cada comunitat es va disposar d’uns espais amb instruments i llibres per a gaudir lliurement de la música. Després va venir el torn dels concerts internivell, en què els petits van poder escoltar els i les companyes més grans amb les seves harmòniques, flautes i el conte “El foc i el jaguar”.

La gran novetat d’aquest curs, el passeig musical en què algunes de les seves estacions eren situades al Mas Anglès, gràcies a la col·laboració de l’AVV del barri de la Immaculada. Tota la comunitat va poder gaudir de la música interpretada per famílies i alumnat de l’escola escoltant estils musicals molt diversos i instruments molt diferents. Moltes gràcies a les famílies voluntàries i infants, per poder compartir el vostre talent musical. Va ser un plaer!

Per acabar la setmana, tota la primària es va trobar al polilleuger, amb gran afluència de famílies, per a realitzar el concert final, on també s’hi van poder tornar a sentir les corals Picarols i Alberichor. En fi, una setmana plena d’emocions i música, però sobretot de persones que han participat i col·laborat per aconseguir que l’Alberich soni!

CLIQUEU AQUÍ per veure el concert.