Halloween 2022

Durant tota la setmana passada l’alumnat de primària va tenir l’oportunitat de participar de diferents propostes en anglès relacionades amb la festivitat de Halloween. A l’escola vetllem perquè els infants, tal i com ens demana el currículum de primària, comprenguin la diversitat lingüística i cultural de la cultura anglosaxona com a font de riquesa cultural, i siguin capaços d’identificar i rebutjar els estereotips i prejudicis. D’altra banda, també ens agrada ser molt respectuosos amb la cultura que ens és pròpia i és per això que vetllem perquè l’alumnat sigui conscient que la nostra tradició no és Halloween, sinó la Castanyada.

A la comunitat de mitjans vam realitzar una caça del tresor (Treasure Hunt), vam veure vídeos sobre Halloween, vam cantar cançons típiques de Halloween i vam participar en Kahoots col·lectius. D’altra banda, a la comunitat de grans vam explicar els orígens de Halloween, vam participar en escape rooms digitals, vam participar en jocs per conèixer aquesta tradició i vam organitzar una nova edició del Traditional Pumpkin Contest (anem ja per la desena edició!).

Des del Departament d’Anglès de l’escola volem donar les gràcies a tota la comunitat d’aprenentatge per la seva implicació. Estem tan emocionats amb com ha anat tot plegat que ja tenim un munt d’idees sobre la taula perquè el Halloween 2023 sigui terroríficament divertit…!