Castanyeres, castanyers i marrameus

La darrera  setmana d’octubre comença la celebració, a l’escola, de la castanyada. És temps de panellets i castanyes, una tradició ben bonica molt present a la nostra cultura.

Aquesta setmana els infants més grans de la comunitat de petits, els gegants i els carrasclets han anat a comprar al supermercat els ingredients per fer panellets a l’escola. La llista de la compra ha estat elaborada uns dies abans pels companys i companyes de la classe del lleó i dels nanos.

Aquest curs és especial… Per fi tota la comunitat s’ha retrobat per celebrar la castanyada. Quina il·lusió poder compartir una bona estona ballant i cantant!