Fem comunitat amb el voluntariat lingüístic en llengua anglesa

Una de les accions que hem tornat a engegar en el marc de la Comunitat d’Aprenentatge de l’Escola Doctor Alberich i Casas, amb l’objectiu de millorar els resultats educatius dels infants, és el voluntariat lingüístic de llengua anglesa.

En aquest moment comptem amb la col·laboració de quatre membres de la Comunitat, totes elles amb una capacitació mínima B2 en llengua anglesa, d’acord amb el MECR (Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües). Les voluntàries posen a l’abast de l’alumnat el seu coneixement per explicar contes i materials, per participar en jocs, i per augmentar les interaccions reals en llengua anglesa amb els infants.

Des del Departament d’Anglès encoratgem a qualsevol membre de la comunitat amb capacitació en anglès a participar d’aquest enriquidor projecte posant el seu talent lingüístic al servei de l’alumnat. El termini per apuntar-s’hi roman obert i qualsevol persona interessada es pot adreçar a la secretaria de l’escola per apuntar-s’hi.