Amb música… lluitem pels drets de la dona i reivindiquem l’escola pública!!

I després d’escoltar la cançó del músic Macaco i la seva contribució a la lluita contra el càncer lluitem pels drets de la dona arreu del món i reivindiquem l’escola pública!!

La primera setmana escoltarem tres cançons diferents en forma de mix. La primera cançó ens arriba de la mà del grup El diluvi amb la cançó “I tu sols tu”, on descobrirem el gran paper extraordinari de les dones en la història del món i els objectius de la lluita del dia de la dona. La segona cançó, escoltarem “Respect” de la mà de la gran cantant Aretha Franklin, on l’artista va convertir la cançó masclista d’Otis Redding en un himne feminista. Per últim, la tercera cançó, de la mà de la cantant Cyndi Lauper amb el títol “Girls just want to have fun” un gran èxit tan comercial que continua sonant quaranta anys després. És considerat un dels himnes del feminisme i que des dels seus inicis va buscar convertir-se en un lema per a totes les dones del món.

I la segona setmana, ja endinsats de ple en la Preinscripció Escolar, escoltarem al cantautor reusenc Fito Luri que ha compost una cançó per a la Xarxa d’Escoles Públiques de Reus per animar la gent a preinscriure als seus infants a l’escola pública.

SOM ESCOLA PÚBLICA