Escoltem “Let it out” dels Stay Homas!

Aquests dies a l’escola escoltem a un trio que ara farà gairebé un any van aconseguir fer-nos el confinament menys avorrit al ritme de les seves cançons… Ells són els Stay Homas! I és que han guanyat els reconeixements a grup revelació i a projecte artístic més innovador realitzat en confinament.

La creativitat i la frescor en les seves melodies és una de les virtuts més destacables d’aquests tres amics músics. Ara, han tret el seu primer disc anomenat “Agua”, amb una barreja d’estils molt particular, però sempre amb moltes cançons de bon rotllo, com el que ens transmet “Let it out“.

Esperem que en gaudiu molt!