Celebrem la Micro First Lego League 2020/21!

El passat divendres, 5 de febrer, vam celebrar la Micro First Lego League, amb la intervenció de l’alumnat de 6è. La nostra escola participa des de fa 6 anys en aquest projecte de ciència, tecnologia i robòtica, impulsat per LEGO i la Fundació Scientia.

Aquest acte sempre se celebrava al nostre teatre i era un gran espectacle que comptava amb l’assistència com a públic de la resta d’alumnes del centre, que hi anava passant al llarg del matí i participant de la festa… Aquest any, degut a la COVID19, s’ha hagut de reinventar el format, adaptant-lo a les restriccions per la pandèmia i amb una interacció telemàtica amb el jurat. Malgrat totes les dificultats, es va poder mantenir l’estructura i l’essència… encara que esperem poder recuperar el format habitual l’any vinent!

El funcionament és el següent: es formen quatre equips entre les dues classes que, al llarg del primer trimestre i part del segon, es dediquen a buscar una solució innovadora a un problema relacionat amb el repte de cada any (en aquesta edició es tractava del “Repte Replay”, millorar l’activitat física), a més de programar un robot que ha de completar unes missions i obtenir la màxima puntuació possible.

Els quatre equips (AlVeryPlayers, AlbeLegorikus, Technology Action i Lego Players) van presentar els seus projectes i les seves habilitats de programació amb els robots davant d’un jurat. Després d’un intens matí, amb molts nervis, dos dels quatre equips es van classificar per anar a la fase provincial, que tindrà lloc al juny.

Enhorabona a tot l’alumnat de 6è per la gran feina feta al llarg d’aquests mesos!

Aquí us deixem imatges de l’event…

#SteamCAT