Escoltem a Sílvia Pérez Cruz

Aquests dies, quan entrem a l’escola, escoltem la cançó “Planetes i orenetes” de la cantant, músic i compositora catalana Sílvia Pérez Cruz.

Entre els 4 i els 23 anys va estudiar un àmplia varietat de matèries relacionades amb la música: solfeig, saxo i piano clàssics, calaix, harmonia, cant (jazz i flamenc), improvisació, arranjaments, composició… És llicenciada en cant de jazz per l’ESMUC.

Ha format part d’infinitat de discos i projectes, i ha col·laborat amb artistes d’arreu del món.

A més, gràcies al seu últim disc “Toda la vida, un dia”, aquest any ha format part, a les ciutats de Nova York (Times Square) i Londres per ser l’artista de l’abril d'”Equal”, la campanya de Spotify per visibilitzar i promoure les dones en el món de la música.

Esperem que en gaudiu!