Els més petits de l’escola fan les seves pròpies obres d’art

Els més petits de l’escola han estat pintant amb pintura i farina. Han pogut experimentar el suau tacte de la farina i han canviat el seu color. Tot plegat ha estat molt divertit!

L’alumnat de P4 aquests dies estan coneixent les obres d’Antoni Gaudí. Han creat la seva pròpia sargantana amb taps de molts colors. S’ho han passat genial!

L’alumnat de P5 ha estat coneixent les obres de Joan Miró. Han descobert la seva relació amb el poble de Mont-roig del Camp i la manera en que l’artista creava les seves obres. Ha estat una experiència molt divertida poder reproduir i crear les seves pròpies produccions.