Treballem què ens fa feliços als tallers internivells de Ioga

Aquest trimestre la Comunitat de Petits ha continuat de nou amb els tallers internivell de Ioga. Els primers dies hem comptat amb la visita d’uns alumnes de primer curs de Magisteri de la Universitat Rovira i Virgili que ens han ajudat a gaudir d’una sessió de ioga.

En parelles hem posat a prova les nostres habilitats i sobretot hem procurat assolir un nivell d’equilibri i calma interna amb ajuda de música relaxada, dinàmiques per canalitzar l’energia i escoltant i compartint les nostres emocions.

En la primera sessió hem parlat de tot allò que ens fa feliços. ENS HO HEM PASSAT GENIAL!