COMENCEM LA TARDOR ESCOLTANT….VIVALDI !!

Benvinguda tardor!

Aquests dies quan entrem escoltem el primer moviment de l’obra “La tardor” del gran i conegut compositor Antonio Vivaldi. Vivaldi va néixer a Venècia al 1678 i va morir a la ciutat de Viena a l’any 1741. Va ser el volinista més reconegut de tots els temps, ja que li agradava tant la música i tenia tant talent, que va compondre unes 777 obres entre les quals hi ha més de 400 concerts i 64 òperes!
La seva obra “Les quatre estacions” recull quatre concerts dedicats a les diferents estacions de l’any: “La primavera”, “L’estiu”, “La tardor” i “L’hivern”. Cadascun d’ells consta de tres moviments.
Esperem que gaudiu de la pau i l’harmonia que ens inspira aquesta obra!
Per saber-ne més: Antonio Vivaldi