A QUAN ENTREM ESCOLTEM… hi ha novetat!!!

Ja de vacances, us volem deixar les dues darreres audicions que hem posat a “Quan entrem escoltem” :

Per una banda vam escoltar la bonica cançó de Bruno Mars “Just the way you are” però cantada per l’alumnat de 6è, que cada any realitza aquest projecte d’anglès per tal de buscar una cançó que representi i publiciti el Cross de l’escola.

I per altra banda, tot coincidint amb el Dia del pare, vam escoltar “The faher’s eyes” de l’immens Eric Clapton, qui a través d’aquesta cançó posava en contacte el seu pare mort quan ell era molt petit i el seu fill, també mort tràgicament a l’edat de 4 anys.

I ens fa molt de goig anunciar-vos que a partir del tercer trimestre les mestres de música ja deixarem de triar perquè qui ho farà seran els i les alumnes de 5è, amb una Situació d’aprenentatge en què tota la feina recaurà en ells i elles: temes, cançons, estils, cartells, article…

Molts ànims i sobretot molta il·lusió!!! Ho fareu molt i molt bé!!