GAUDIM DEL TALLER D’HARMÒNICA A 2n!
Aquest dimarts, tot coincidint amb la Setmana de la Música a l’escola, els infants de 2n de primària han gaudit del taller “harmonicus” a càrrec del músic Sergi Raya. I és que ja feia temps que esperaven aquest moment, ja que, d’ara en endavant, l’harmònica serà el seu instrument col·lectiu juntament amb els companys i […]
GAUDIM DEL TALLER D’HARMÒNICA A 2n! Llegeix més »










