ENTREM ESCOLTANT… LA BSO DE “LA FAMÍLIA ADDAMS”.

A l’escola també ens agraden les bandes sonores i és per això que aquests dies escoltem una cançó d’una d’una de les pel·lícules amb més història del cinema: La Familia Addams. Va començar sent una sèrie de televisió de comèdia infantil i fantasia a l’any 1964 i anys més tard (al 1991) va reviure en format pel·lícula. A més, també s’han fet musicals d’aquesta peculiar família! Aquests dies, coincidint amb l’estrena de la nova versió de la pel·lícula aquest cop feta amb animació, volem homenatjar a aquesta gran banda sonora tan divertida que ens ha acompanyat al llarg dels anys!

Per cert, la BSO l’han elaborat dos germans canadencs, amb molta trajectòria en el món del cinema, que són en MYCHAEL i en JEFF DANNA.

Us deixem també una versió feta per una orquestra, en la que podreu veure i escoltar els diferents instruments i també el trayler de la nova pel·lícula. Que gaudiu molt amb la FAMÍLIA  ADDAMS… o no!!!

Per saber-ne més: The Addams Family
                                  Mychael Danna