La Shannon, la nostra auxiliar de conversa en anglès

Ja fa gairebé un mes que a l’escola estem encantats de poder comptar amb el suport de l’auxiliar de conversa irlandesa Shannon Hyland. La Shannon té 22 anys, és traductora i intèrpret, és originària de la petita població de Cavan.

La seva tasca educativa consisteix a donar suport lingüístic en anglès a les activitats programades, amb l’objectiu de desenvolupar les competències comunicatives i lingüístiques de l’alumnat. Aquest objectiu és clau per a l’aprenentatge al llarg de tota la vida, atès que l’oralitat esdevé una habilitat bàsica i transversal per a l’estudi i el creixement personal. Podem gaudir d’aquest recurs gràcies a que l’escola participa, des de fa 3 anys, en el programa GEP (Generació Plurilingüe), a través del qual la docència d’una part de l’àrea de medi a 5è i 6è s’imparteix en llengua anglesa. Els i les auxiliars de conversa en els centres catalans són un recurs de primer ordre per estimular l’aprenentatge de llengües i el coneixement d’altres cultures i d’altres formes d’entendre el món.

L’única mala notícia és que la Shannon només estarà amb nosaltres fins al pròxim 31 de gener, però us ben assegurem que els i les infants de la Comunitats de Gran estan traient molt de profit de les 12 hores setmanals que l’auxiliar dedica a les seves tasques.

CLICA AQUÍ PER VEURE LES FOTOGRAFIES