The Case of the Missing Pet III

Aquesta setmana de projecte, el Marco ens ha desvetllat que no som l’única escola que l’estem ajudant a trobar la seva mascota, en Mr Poppy. Hi ha nens i nenes d’escoles d’altres països que també van decidir que volien convertir-se en detectius i trobar l’elefant perdut. Cliqueu damunt la imatge si voleu veure el vídeo:

En el vídeo, el Marco ens explica que seria una bona idea conèixer els infants de les altres escoles per tal de treballar plegats en la cerca de la seva mascota perduda. Així doncs, hem preparat breus presentacions sobre nosaltres, dient el nostre nom, d’on som, una petita descripció facial i alguna cosa que ens agrada. Hem utilitzat una app que es diu Flipgrid per fer les gravacions. Si teniu interés en veure els vídeos tant de l’alumnat de l’escola com dels nens i nenes que també participen en el projecte cliqueu aquí i utilitzeu el codi “missingpeta l’apartat Enter a Flip Code.

Un cop els nostres vídeos han estat penjats a l’app de Flipgrid ens hem avaluat en petits grups i hem conegut els nens i les nenes de les altres escoles. Ens hem sorprès en veure que són infants d’Itàlia, Lituània i d’una escola que es troba molt a prop nostra, l’escola Cal·lípolis de La Pineda.