COMENCEM LA SETMANA DE LA MÚSICA AMB LA SANT ANDREU JAZZ BAND !!

Comencem la setmana amb molta energia! I és que aquests són uns dies molt especials ja que gaudirem de la SETMANA DE LA MÚSICA, on l’escola i tota la comunitat educativa compartirem moments plens de música, amb experiments musicals al vestíbul de l’escola, concerts a l’hora del pati i diferents activitats musicals internivell internes. A més, la cirereta del pastís serà el ja tradicional concert de Santa Cecília on tot l’alumnat de primària gaudirem cantant cançons!
Durant aquests dies quan entrem a l’escola escoltem la cançó “Royal Garden Blues” de la Sant Andreu Jazz Band. És una banda d’una escola de música de Barcelona que està formada per nens i nenes d’una mitjana d’edat d’uns 10 anys i joves de 16 anys. Aquesta Big Band amb els músics més joves d’Europa dirigida per Joan Chamorro s’ha fet molt famosa, ja sigui pel gran talent dels seus petits músics com pel nombre de concerts que han fet des de la seva formació.
Aquesta cançó és un clar exemple de com la música és capaç d’unir a moltes generacions, ja que podem veure grans músics de totes les edats, de petits fins a grans, compartint i gaudint dalt de l’escenari de la música.
Esperem que tota la comunitat educativa gaudiu molt aquesta setmana plena de música i emoció!