Inici

Dia Internacional de les dones: 8M

A l’escola lluitem cada dia per la igualtat, si més no com cada 8 de març hem volgut posar el nostre granet de sorra i hem estat reflexionant i aprofundint de manera més específica sobre el Dia de la Dona Treballadora.
A Educació Infantil hem descobert… Llegeix més»

Audició Musical OJC

Els membres de l’orquestra simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida han realitzat un taller musical a les escoles del Soleràs i de Juncosa. Violí, viola, violoncel i oboè ens han deleitat amb peces clàssiques de Mozart i Beethoven i amb cançons modernes com Viva la vida (Coldplay) o Volcans (Buhos).

1ª JORNADA DE CONVIVÈNCIA DE ZER!

El passat dimarts dia 11 d’octubre de 2023, els i les alumnes de la ZER juntament amb els i les mestres vam celebrar la primera Jornada de Convivència d’aquest curs 23-24 a Juncosa.
La temàtica d’aquesta jornada ha estat la convivència a través del coneixement de… Llegeix més»

Celebrem Sant Jordi a l’Institut L’Olivera

Dimecres 19, ens vam traslladar com a convidats seus al nostre institut de referència INS L’Olivera. Va ser una jornada de convivència amb alumnes i exalumnes de la ZER en la que tot l’alumnat va interactuar en diferents tallers. Per acabar la festa, l’alumnat de la ZER, per cicles, van oferir diferents balls i com a final de festa ens van oferir una mostra musical de “Garrotí” (gènere musical autòcton de les terres de Lleida).

Sortida 2n trimestre a Lleida

Dijous 13 d’abril vam fer una sortida a Lleida en la que vàrem visitar els bombers i el centre de fauna de Vallcalent.

Va ser una jornada molt profitosa en la que vàrem poder viure més de prop els diferents tipus de servei que fan els bombers. Va ser molt interessant i profitós. També va ser molt instructiva la visita a Vallcalent en la que vàrem visitar les instal·lacions i vam veure diferents animals autòctons que havien estat curats i que ben aviat serien posats en llibertat en el seu ecosistema així com d’altres que per les seves ferides s’han de quedar de manera permanent al centre.

A l’hora de dinar ens vàrem trobar tot l’alumnat de la ZER i vàrem poder gaudir d’una estona de joc i de convivència.

XXII Jornada d’Animació Lectora

El dia 31 de març vam celebrar la trobada de ZER a Juncosa amb la XXII Jornada de l’Animació lectora.   Durant tota la jornada els infants van gaudir de diferents activitats preparades pels mestres de la ZER.

Al matí, els infants d’educació primària van ser els… Llegeix més»

Guitar audition & Wanda The Witch

Last Thursday, all Cicle Inicial Zer’s pupils went to an excursion to Borges Blanques.

First, they listened to a guitar audition in “Sala Maria Lois” and, after having a little snack and playing in the park playground, they went to the “Pavelló de l’Oli” in order to watch the show “Wanda the witch”.
It was a morning full of happiness 😃 !!!

Click here if you want to see some pictures of this fantastic day.

Happy Easter

During this days we have been working about the Easter.
Both schools we decorated our classes and common spaces with Easter eggs that we have painted by ourselves.
It was a funny and relaxing activity at the same time and the results were really great.
You can see some pics here 👈 .

Happy Easter to everybody 😃🎉 !!!

STOP WAR !!!

Pupils of “El Soleràs” school and pupils of “l’Espigol” school painted some posters to protest against the war. We want peace in our life and we want to live a future without wars around the world.
#StopWar !!!

(Clic here to see more photos of the workshops)

Sortida a Juneda

El dimarts 2 de novembre tot l’alumnat de la ZER vam fer la primera sortida des de que estem en pandèmia. Va ser molt emocionant tornar a anar en autocar fins al CdA Les Obagues de Juneda per a viure i experimentar nous coneixements fora de l’entorn escolar.

L’alumat d’Educació infantil vam anar fins la granja per a poder veure i tocar els animalets de corral i fins i tot  munyir una vaca. Els de Cicle inicial vam tornar a casa amb un pa sota el braç fet per nosaltres mateixos i els de cicle mitjà i superior vam poder experimentar amb els llevats i el PH i veure els bacteris del florit sota la llum del microscopi.

Va ser una experiència molt engrescadora!!!

Revista Petit Sapiens

Des que va començar aquesta crisi, l’equip del Petit Sàpiens han estat treballant des de casa fent l’impossible per poder fer-nos arribar el número d’aquest mes,dedicat a Jaume I el Conqueridor, rei medieval que va esdevenir de ben jovenet un gran cabdill guerrer, i al capdavant d’un exèrcit imponent va arrabassar Mallorca i València als musulmans. Tot i  tenir-la impresa, malauradament no poden fer-la al centre fins que Correus no reprengui els enviaments, que esperem que sigui ben aviat,   mentrestant us deixem l’enllaç. Esperem que gaudiu  llegint-la.

La Laura i en Joan

En aquesta pàgina trobaràs tots els contes i activitats interactives de la col·lecció “La Laura i en Joan” sobre diferents apartats de la ciència basats en el mètode científic. Recomanat sobretot per a l’alumnat de CM i CS.