Celebrem l’Animació lectora XXIII!

El passat 29 de març de 2024 va tenir lloc la vint-i-tresena Animació Lectora de ZER. El curs passat, la jornada va començar a tenir un format ben diferent respecte els anys anteriors. I aquest any, sembla ser que aquest format s’ha consolidat, ja que va ser tot un èxit. Els i les alumnes durant tot el matí van anar resolent diferents enigmes i van passar una bona estona!

Per una banda, els infants d’educació infantil van conèixer la família dels Robinson i van embarcar-se a la biblioteca pirata. Allí van conèixer moltes històries i van realitzar moltes activitats ambientades amb l’illa pirata.

D’altra banda, els alumnes d’educació primària van rebre un vídeo de la Lileta. Els demanava ajuda arran de trobar-se un llibre misteriós amb un missatge molt clar: RECUPERAR ELS TRESORS DE LA CIUTAT PERDUDA! Els alumnes molts engrescats van resoldre un BREAKOUT que els va permetre recuperar els tresors.

A la tarda, vàrem rebre la visita de la companyia NOPATISKOS i vam fer un taller d’arts escèniques.