1ª JORNADA DE CONVIVÈNCIA DE ZER!

El passat dimarts dia 11 d’octubre de 2023, els i les alumnes de la ZER juntament amb els i les mestres vam celebrar la primera Jornada de Convivència d’aquest curs 23-24 a Juncosa.

La temàtica d’aquesta jornada ha estat la convivència a través del coneixement de les cultures dels diferents països dels 5 continents del món. Al llarg de la jornada vam fer diferents activitats. Al matí vam fer un viatge pels diferents continents on vam practicar jocs tradicionals d’alguns dels seus països. Després vam gaudir d’un esmorzar a càrrec de les dues AMPES. Una vegada recuperades les forces, els alumnes van realitzar una manualitat pròpia del continent assignat.

Per acabar la jornada, vam rebre la visita de quatre membres de l’Associació Veïns del Món Solidari, on ens van explicar el Projecte de Cooperació Internacional que duen a terme amb les entitats del Senegal.

Conviure és viure!

Ens ho vam passar molt bé!