XXII Jornada d’Animació Lectora

El dia 31 de març vam celebrar la trobada de ZER a Juncosa amb la XXII Jornada de l’Animació lectora.   Durant tota la jornada els infants van gaudir de diferents activitats preparades pels mestres de la ZER.
Al matí, els infants d’educació primària van ser els participants del concurs Lletra a Lletra.
Mentre que els infants d’educació infantil van gaudir d’una activitat artística al voltant del conte en Tito busca nas. Podeu tornar a escoltar la història en aquest enllaç En Tito busca nas. I si cliqueu a les fotografies podreu veure les activitats que vam fer.
Després d’esmorzar, els nens i nenes de tota la ZER van realitzar diferents tallers lingüístics. Paral·lelament, els alumnes de 6è van realitzar el taller de posa’t les ulleres.

Quan vam acabar de dinar, la trobada va finalitzar amb una actuació teatral de la Màxima i un berenar organitzat per les AFA de les dues escoles.