Bons resultats a les proves CANGUR

El passat dia 16 de març un total de 99 alumnes del nostre institut van participar en les Proves Cangur organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques. Tots eren alumnes d’ESO, ja que els alumnes de Batxillerat estaven fent exàmens finals del 2n trimestre.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r van realitzar la prova a la sala polivalent del nostre centre, mentre que els alumnes de 4t es van desplaçar al Campus Nord de la UPC a Barcelona.

Els resultats finals van ser molt satisfactoris. Un total de 8 alumnes es van classificar entre els 5% millors de tot Catalunya. Aquests alumnes són:

Èric González i Pol Tamayo de 1r ESO

Jana Jordana, Bet Pujol i Clara Jaurés de 2n ESO

Àlex Wickenden de 3r ESO

Aina Codolà i Marc Wickenden de 4t ESO

Cal destacar el resultat obtingut per l’alumna de 2n Jana Jordana, que va quedar dins de l’1% dels millors classificats, amb la qual cosa ha estat premiada amb un diploma de menció honorífica i un petit obsequi.

El departament de matemàtiques i tots els participants valorem molt positivament aquesta experiència. Esperem repetir-la el proper curs.