Sortida a Barcelona

scaramouche

ACTIVITAT: TEATRE VICTÒRIA. ASSISTÈNCIA  AL MUSICAL SCARAMOUCHE  DE LA COMPANYIA TEATRAL DAGOLL DAGOM.

DATA: 13 D’OCTUBRE DEL 2016.

ALUMNAT A QUI S’ADREÇA L’ACTIVITAT: 1r I 2n DE BATXILLERAT.

ITINERARI:

1. Sortida des de l’institut a les 7.30 hores.
  1. A les 10.45 hores, començarà la representació, que durarà dues hores I mitja.
  1. En sortir del teatre, l’autobús ens vindrà a buscar i ens deixarà a Plaça Espanya. A partir d’aquí, l’alumnat disposarà de temps per dinar i de temps lliure fins a les 17.00 hores.
  1. A les 17.00 hores, ens retrobarem a Plaça Espanya i tornarem cap a Roquetes.
  1. Entre les 19.30  i 20 hores, arribarem a Roquetes. La parada serà a l’institut.